/Files/images/шитка.jpgШтика Надія Анатоліївна "Керівник школи як головний вихователь повинен турбуватися про те, щоб в духовному житті педагогічного колективу ніколи не згасла думка про дитину".
В.О. Сухомлинський

Моє педагогічне кредо

Якщо твої плани розраховані на рік - сій жито,
Якщо на десятиліття - саджай дерево,
Якщо на віки - виховуй дітей.

Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу? Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.


Завідувач - взірець для наслідування своїми підопічними: від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, завідувач дошкільного закладу має бути професійно компетентним із різних питань діяльності закладу:
- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати (передбачити) шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.

Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

"Два винаходи людини можна вважати найважчими: мистецтво управління та мистецтво виховувати".
Іммануїл Кант

/Files/images/gramoti/Сертифікат.jpg

/Files/images/gramoti/медаль.jpg

/Files/images/foto_vihovatelv/Штика Н.А..jpg

Кiлькiсть переглядiв: 260

Коментарi

  • олена

    2014-07-03 09:21:05

    Дякую. що э такий чудовий садочок в Білій Церкві, де любят дітей, як своіх...

  • неля

    2013-08-27 21:22:04

    чудові діти і педагог...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.